FAQ
Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Je kunt ons bellen. Als je liever hebt dat we jou bellen, vul dan een bel-me-terug-formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug. Je kunt ons ook een bericht sturen vanaf de “contactpagina” of een email sturen met je vraag naar info@prosekt.nl.
Hoe weet ik zeker of ik last heb van een bepaald soort ongedierte?
Als je ons belt, dan zullen we je een aantal vragen stellen. Met onze ervaring kunnen we hieruit afleiden of je echt last hebt van ongedierte of dat er mogelijk een ander probleem is. Ook zal onze bestrijder dit aan huis beoordelen. Als je geen last van ongedierte blijkt te hebben, dan hoef je ook niets te betalen.
Hoe snel kunnen jullie komen?
Als je ons vandaag belt, dan kunnen we vrijwel altijd de volgende dag bij je aan huis zijn. Of natuurlijk een andere gewenste dag, wanneer dit beter uitkomt.
Kan ik zelf ook het ongedierte bestrijden?
Uiteraard kun je dit altijd proberen. Onze ervaring leert dat het met huis-tuin-en-keuken-middeltjes eigenlijk nooit lukt. Als het al lukt om het ongedierte een beetje tegen te gaan, dan komt het altijd snel weer terug. Gifstoffen zijn tegenwoordig ook verboden om te gebruiken voor particulieren. Er is vaak veel ervaring, kennis en simpelweg de juiste middelen nodig om het probleem definitief op te lossen.
Hoe weet ik wat het gaat kosten?
Ondanks dat de meeste prijzen op onze website staan, zullen we bij je thuis voor de zekerheid een definitieve offerte opmaken. Je kunt daarna zelf beslissen of je hiermee akkoord gaat. Zo niet, dan heb je aan ons geen kosten.
Welke bestrijdingsmethoden hanteren jullie?
We hebben voor iedere soort ongedierte altijd alle effectieve en meest moderne bestrijdingsmethoden in huis. Daarom gebruiken we altijd de methode die voor jouw situatie het beste werkt.
Moet ik zelf iets doen voordat jullie langkomen?
Soms is het nodig om vooraf spullen weg te halen op de plek waar bestreden moet worden. Onze specialist zal dit dan al tijdens het eerste telefoongesprek aangeven. Zodat je hier tijdig rekening mee kunt houden.
Zijn jullie gecertificeerd?
ProSekt is erkend door de NVPB (Nederlandse Vereniging van Plaagdiermanagement Bedrijven). Ook hebben wij het keurmerk Plaagdier Management en zijn wij ISO-gecertificeerd.
Wat moet ik doen nadat jullie weg zijn?
In veel gevallen hoef je zelf niets te doen en lossen wij het probleem op. Wanneer je zelf wel iets moet doen of juist niet, dan zal de bestrijder je hier ter plaatse duidelijk over informeren. Als je daarna nog vragen hebt, dan kun je ons altijd bellen.
Mijn buren hebben ook een ongedierte. Wat nu?
In dat geval is het verstandig dat we ook bij je buren komen kijken. Sommige ongedierteproblemen verspreiden zich over meerdere woningen die naast elkaar zitten. Een totale aanpak is dan soms nodig om het probleem definitief op te lossen.
ProSekt werkt door heel Nederland
Er is altijd wel een bestrijder van ProSekt bij jou in de buurt
Spoedservice
Als je ons belt, dan zijn we uiterlijk de volgende dag ter plaatse
Gratis inspectie
Onze tarieven zijn zeer scherp en inspectie is zelfs gratis
Lost het probleem direct voor je op
Onze bestrijders zijn zeer ervaren en werken met de allerbeste bestrijdingsmethoden
Plan telefonisch je afspraak in
Over de telefoon stellen we vast een aantal vragen om de situatie beter in te schatten
Expert komt bij je thuis
Jij beslist
Je beslist of je voor het aangeboden tarief het probleem wil laten bestrijden
Bestrijder pakt direct het probleem aan
Onze bestrijdingstechnicus kan na jouw toestemming direct met bestrijden beginnen
Bestrijdingsmethoden
ProSekt werkt met de beste bestrijdingstechnieken. We zijn ISO-gecertificeerd en werken volledig volgens IPM (Integrated Pest Management). Hiermee lossen we het ongediertebestrijdingsprobleem niet alleen op. We voorkomen dat ongedierte weer terug kan komen in de toekomst.
FAQ
Contact
Bel ons: 085-3034206
Stuur een email: info@prosekt.nl
Om direct een bericht te sturen, klik hier
Wil je gebeld worden? klik hier