Onze zakelijke klanten

Hotels van Oranje

“Sinds 2012 verzorgt firma Prosekt de plaagdierpreventie en bestrijding in onze Hotels van Oranje en Beach Club Ó. De monteurs zijn altijd vriendelijk en gaan zelfstandig de lokaas locaties langs. In de bezoekverslagen die we na elke controle automatisch in onze mailbox ontvangen, is altijd duidelijk te zien waar op dat moment de aandachtspunten zijn en waar er extra acties nodig zijn.”

Henry van Kampen, hoofd technische dienst
Hotels van Oranje

Arena

“De monteurs van ProSekt zijn netjes, klantgericht en meedenkend. De adviezen worden op een goede manier gegeven en alle gemaakte afspraken worden keurig nagekomen.”

Manager Facility / IT Arena

Fource

“ProSekt is betrouwbaar, flexibel en komt altijd hun afspraken na. Als je contact opzoekt met ProSekt, krijg je altijd een razendsnelle reactie, of dit nou per telefoon of per mail is. Daarnaast hebben ze een duidelijk dashboard die ervoor zorgt dat je gemakkelijk en overzichtelijk door hun website kan navigeren. Daarom is  ProSekt al sinds jaar en dag de ongediertebestrijding voor LKQ Fource.”

Coördinator Facilitair, Monique Zagwijn
Fource 

CompaNanny

“Bij CompaNanny draait alles om kwaliteit. Daarom heeft CompaNanny gekozen voor Prosekt. Daarnaast is de samenwerking uitstekend vanwege de korte lijnen over en weer.”

Projectmanager Huisvesting & ICT, Jan Willem van der Geer
Compananny

Logo Flexim Netherlands

“Graag spreken wij onze waardering uit over de kwaliteit van de service en onderhoudswerkzaamheden inzake ongediertebestrijding voor onze portefeuille met betrekking tot de panden van de Rabobank.

De routinecontroles op het gebied van ongediertebestrijding worden op een adequate manier uitgevoerd. Mede door de flexibiliteit en een correcte aanpak van ProSekt worden de preventieve servicebezoeken binnen de geprognotiseerde tijd gerealiseerd. Ook correctief onderhoud wordt netjes binnen de gestelde prioriteit opgepakt. Tevens zijn aanvullende gebruikerswensen voor ProSekt geen enkel probleem en zijn zij altijd bereid om mee te denken in oplossingen. Tot slot verloopt de communicatie onderling zeer soepel en zijn er korte lijntjes. De wijze van samenwerken wordt door Flexim echt als ‘partnership’ ervaren.”

Accountmanager, Wim Kraan
Flexim

Hotel Noordzee

“Wij worden altijd vriendelijk geholpen. Afspraken worden snel gemaakt en alles wordt keurig afgehandeld. Wij hebben al jaren een erg fijne samenwerking met prosekt.”

Annemarie Molema
Noordzee, Hotel & Spa

SABProfiel

“Het controleren van de lokdozen en de opvolging van eventuele problemen verloopt prima. Wijzigingen in de planning worden tijdig doorgegeven. Over het algemeen tevreden over de werkzaamheden!”

Chef onderhoud, Jan Smit
SAB-profiel

De Wever

“ProSekt is al sinds jaar en dag onze partner in de preventie en bestrijding van plaagdieren in de woonzorgcentra van De Wever.
Daar waar maatwerk nodig is, is ProSekt altijd bereid om met ons mee te denken in oplossingen en zij leveren dan ook een totaalconcept.
Kortom een professionele organisatie die staat voor ontzorging!
Onze samenwerking kenmerkt zich door korte lijnen en snelle opvolging van meldingen.
De monteurs zijn vriendelijk, meedenkend en klantgericht. Bovendien geven zij duidelijke adviezen, die zorgen voor een betere bewustwording ter voorkoming van plaagdieren.

Dit alles draagt bij aan een veilig en gezond leefklimaat voor onze bewoners. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en ervaren de wijze van samenwerken als flexibel en positief.”

Inkoper, Ivo Mulders | inkoper
De Wever